برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد
سرخط خبرها

بهداد سلیمی: کمی خطر در دهکده احساس می‌شود|وظایف سرپرستی از ورزشکار بودن بیشتر است

  • کد خبر: ۷۵۱۴۸
  • ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۹
بهداد سلیمی: کمی خطر در دهکده احساس می‌شود|وظایف سرپرستی از ورزشکار بودن بیشتر است
قهرمان سابق المپیک به عنوان سرپرست همراه کاروان ایران در المپیک توکیو حضور دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهداد سلیمی وزنه بردار سابق تیم ملی که در کادر سرپرستی کاروان ایران در المپیک توکیو حضور دارد درباره مسئولیت جدیدش می‌گوید: خیلی تفاوت وجود دارد بین این المپیک با المپیک قبلی که من خودم به عنوان ورزشکار حضور داشتم. به هر حال هر دوی آن‌ها مسئولیت خاص خودشان را دارند، وقتی ورزشکار هستی همه توقع مدال دارند و الان هم به عنوان سرپرست توقع دارند کار‌های تدارکاتی برای ورزشکاران به بهترین شکل انجام شود تا با کمترین دغدغه در مسابقات حاضر شوند. طیف وظایف در سرپرستی خیلی گسترده‌تر از زمانی است که من به عنوان ورزشکار حضور داشتم. به هر حال امیدوارم از عهده مسئولیتم بربیایم.
او درباره وظایفش می‌گوید:ما سر تمرین ورزشکاران حاضر می‌شویم و سعی می‌کنیم از وضعیت آمادگی جسمانی آن‌ها اطلاعاتی به دست آوریم و در حد توان از لحاظ روحی و روانی به آن‌ها کمک می‌کنیم و مراقب هستیم مشکل خاصی برای کاروان پیش نیاید.
سلیمی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دهکده ورزشکاران هم می‌گوید: کمی حجم جمعیت در دهکده زیاد است و یک مقداری خطر احساس می‌شود، اما همه ورزشکاران سعی می‌کنند با ضدعفونی کردن سطوح و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی خطر کوئید را به حداقل برسانند. امیدواریم برای هیچ ورزشکاری مشکلی پیش نیاید و بدون تلفات المپیکی سالم داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->